FAQ

Ofte stillede spørgsmål om Sign of Sweden

Du finder ikke dit spørgsmål? Kontakt os! 


Hvor er min ordre?

Vores produkter med gravering fremstilles på vores kontor i Stockholm hverdage mellem 9-17 , så hvis du har bestilt i weekenden, tager det en ekstra dag. Al gravering sker på forhånd, og vi vil være så forsigtige som vi kan. Når vi sender din ordre, modtager du en e -mail med ordrenummeret (nogle gange ender det desværre i skraldespanden).


Jeg vil returnere mine produkter. 

Hvis du ønsker at udøve fortrydelsesretten, skal varerne være uden tryk, metalbrev eller på anden måde ikke blive gjort personlige, hvis de er personlige, gælder fortrydelsesretten ikke, hvilket skyldes, at vi ikke kan sælge dem til andre. Dette er i overensstemmelse med svensk forbrugerlovgivning. Hvis produkterne ikke er blevet gjort personlige, skal du sende dine varer til nedenstående adresse , du er velkommen til at tilføje en note med ordrenummeret eller bruge vores returformular. Vi sender dig en e -mail, når dit produkt er modtaget.
Sign of Sweden
Observatoriegatan 5
11329 Stockholm, Sverige
* Vi kan desværre ikke acceptere pakker / breve, der kræver personlig afhentning.

 

Hvad betyder store / små bogstaver? Skriftstørrelse?

Vi udskriver alle produkter med store bogstaver, dvs. "store bogstaver". For eksempel, hvis du skriver Ebba, vil trykket være EBBA. Vi har to forskellige tekststørrelser, 24pts og 36pts, som er skrifttypens faktiske størrelse. 24 er mindre, og 36 er større. De fleste vælger den mindre skrifttype.

Kan jeg vælge uden gravering?

Ja! Lad feltet være tomt, så graverer vi ikke. 


Hvordan pakkes mit produkt? Emballage?

Alle produkter leveres leveret i en genanvendelig støvpose med SIGN OF SWEDEN logo på. Stilfuld og stilfuld, perfekt at give i gave.
 

Beskytter skallerne også skærmen?

Ja! 360 graders beskyttelse, beskytter både bagsiden og forsiden af telefonen. Perfekt i tilfælde af en ulykke. 


Hvor hurtigt afsendes mit produkt?

Det afhænger af hvilken leveringsmetode du har valgt. Prioriteret levering sendes samme dag eller dagen efter bestilling. Standard forsendelse vil blive afsendt inden for 2-5 dage. Alle produkter er skabt i hånden. Vi har også PICK UP i Stockholm, som kan afhentes samme dag, hvis der bestilles inden 11.00 på en hverdag. 

Panik, sent ude? Vælg prioriteret forsendelse, vi hjælper dig! Tager 1-2 dage.

Hvordan skriver jeg en emoji ?

Under hvert produkt er der information om, hvad der skal angives i produktinformationen. Husk parenteser! For eksempel: Hjerte = (H)
 

Virker skallerne med en opladningsplade ?

Jep!


Mit produkt er gået i stykker 

Ugh altså! Det er slet ikke sjovt, når det sker. Vi vil naturligvis forsøge at hjælpe dig, for at gøre det lettere, sørg for at du sender et billede af problemet og dit ordrenummer til [email protected], og kundeservice vil svare dig. Bemærk venligst, at vi ikke kan erstatte, hvad der går under normal slitage.  
 

Håber vi lige besvarede dit spørgsmål!